CHECK THIS OUT

Tuesday, March 27

takda coverage??

mulakan hari baru dgn semangat baru untuk meneruskan Latihan Industri yg tersisa dan terbaki, bangun lewat sket pagi ni, agak kelam kabut, smpaikan lupa nak amek shake Herbalife utk breakfast, huhu. Sorry coach :) Aku ni susah sket nk disiplin kan diri, haru biru la diet aku, bila tanya nak kurus tak, nak je.. tapi tak bersungguh2..huhu. InsyaAllah, next order aku buat sungguh2. InsyaAllah.

Berbalik balik pasal takda coverage nih, adehhh..kesian mak aku risau kan aku sebab aku tak angkat call, padahal aku tak terima apa2 call pun. Macam mana aku realize yg tempat tu takda coverage, aku keluar nak gi tandas jap, then tiba2 fon aku berbunyi, 10 SMS masuk serentak,hoho. Semua duk calling2 aku, diorang kata aku tak angkat fon..padahal fon aku x bunyi apa2 pun..apa la nasib aku hari ni..

erkkk??!!

tiba2 dah hilang mood nak bercerita, lost idea. Sorry, bye guys.



No comments:

Post a Comment