CHECK THIS OUT

Wednesday, March 21

Pagi yang sedey, cuai dan.....

sumber: facebook

Assalamualaikum, Morning peeps.
pagi2 lagi dah sdey, apa kena dgn aku ni agaknya, nasib malang btul *deng

situasi 1:
7.55 am si dia text aku bgthu yg dia dh otw nk amek aku (nk pegy keje).. aku x perasan msg dia hntr tu, pkul 8.02 am bru aku terbaca so aku agak2 dia dah nak smpai la coz dari rumah dia nak ke rumah aku kira2 10 minit sahaja. So aku pun tggu la kat luar..
normally aku akan tunggu kat pondok yg berhampiran dgn rumah aku, memandangkan tadi ada dua org lelaki lepak situ so aku tak pegy la, segan ++ takut 
v
v
v
8.15 am - Belum NAMPAK BAYANG
v
v
v
8.25 am - Masih belum NAMPAK BAYANG
v
v
v
8.35 am - Akhirnya NAMPAK BAYANG

so korang boleh bayangkan lah mcm mana muka aku tyme tu, of course la ketatttzzz gilerrrzzz. Dah la tunggu berdiri, pndai2 korang la kira sndiri brp lama aku tunggu. Alasan dia, dh kluar rumah 7.55 am tu tapi patah balik sbb nak tukar kereta..hmmm. NO KOMEN. Tyme aku tunggu tu, berair jgk la mata aku sbb sdey....korang mesti kata aku manja kan.. tunggu cmtu pun dh sdey nak nangis. Actually, this is not first tyme, bnyak kali dah. Tapi apa blh buat, bila aku luahkan pun, aku yg kena balik.. sebab tu aku tulis siap2 tadi "NO KOMEN" === habis part sedey===

situasi 2:
now masuk part ===cuai=== plak
smpai2 je ofis dgn muka ketatttzzz gilerrrzzz tu, door card plak tertinggal......*deng deng
biasa aku letak benda alah tu dlm purse, tp smlm aku kluarkan, lupa nak masukkan balik, nak jadikan citer, hari ni plak aku x bawak handbag, bwk beg galas beg laptop tu je...adehhh
cuai, cuai gak..yg dia tetibe nak emo dgn aku pe hal..?? huh

situasi 3:
dan.....
last but not least....
hari ini..pagi ini..saat ini... aku seolah2 dapat satu petanda yg aku dah kehilangan dia.. kehilangan sdia yg aku kenali dulu.. now hati aku betul2 dah tawar utk bercinta. NO ONE OWNS MY HEART.

sumber: google image

sumber: facebook



No comments:

Post a Comment