CHECK THIS OUT

Monday, March 26

again!! cannot sleep

source: google image

hey guys, probably all of you must be sleeping right now, wonderful dreammm... having good resttt, while I'm here cannot sleep at all.. it just won't sleep even for hours I close my eyes. Poor Me,hukhuk. 
So I guess tomorrow I will look like panda with black under my eyes and tired face. Poor Me...again.. 

source: google image

why I'm being like this...??? I hate my life, I hate my feelings, I hate everything about M E.

Quite nervous for tomorrow. Entah la apa akan terjadi esok, harap2 semuanya berjalan dgn lancar. So I can move on with my new daily routine. Sebenarnya, I'm on my way untuk tukar tempat internship. Bukan sebab tak selesa dengan company sekarang tapi sebab aku perlu berdikari.. dengan erti kata lain, I'm running away from someone. Not because he's bad but because I don't want to depending my life on him anymore. I wanna find my old M E...just like my blog's name..in Searching of....Myself.

Aku taknak terlibat lagi dalam dunia percintaan yang bagi aku, awal2 percintaan je yang indah, after that, masing2 tunjuk belang dan perangai masing2. Aku tak cakap dia je, aku pun sama. So sebagai seorang insan yang tak kuat untuk tahan pressure, love world really not for M E. Trust me, I have a lot of experince, so, NO MORE LOVE. Banyak lagi perkara yg perlu aku fikirkan dan risaukan selain CINTA, huh!

Cukup la selama ni aku selalu pentingkan orang lain lebih daripada diri aku sendiri. Sebenarnya bukan la macam tu cuma aku  ni cepat kesian.. aku tak sampai hati nak sakitkan hati orang.. aku tak sanggup nak lukakan hati orang. Tu la kelemahan aku yg buat aku selalu goyah untuk stick to my own decision and plan. I CARE TOO MUCH.. am I...????

Enough is enough, I need to shield my heart from all those poison which is will ruined my life.




No comments:

Post a Comment