CHECK THIS OUT

Friday, May 20

rintihanku

Ampunkan aku Ya Allah.. Aku hambaMu yang lemah.. Bimbinglah aku Ya Allah.. Berilah aku petunjukMu.. Berilah aku kekuatan untuk menghadapi semua ini Ya Allah.. Jika adalah balasan buatku atas dosa-dosa ku padaMu, Ampunkan segala dosa-dosa ku Ya Allah.. sesungguhnya, Engkau lah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang...Aku buntu Ya Allah.. Aku lemah Ya Allah... Aku perlukanMu Ya Allah.. Aku yakin Kau sentiasa bersama ku Ya Allah... Kau Maha Mengetahui segala yang di bumi juga di langit.. Kau Maha Mendengar rintihanku ini Ya Allah... Aku selemah-lemahnya manusia Ya Allah, aku perlukan Mu Ya Allah... 


Tika aku susah mahupun senang, Kau tidak pernah meninggalkan ku.. tubuh ku ini milikMu, semua ini hanya pinjaman dariMu utk hamba-hambaMu... Pancaindera yang amat bernilai malah membantu aku menjalani hidup ini sehari-hari... Terima kasih Ya Allah... Kau Maha Pengasih.. Ampunkan dosa-dosaku Ya Allah... Aku teramat memerlukanMu.. petunjukMu... kasih sayangMu.. hidayahMu.....

Jauhilah aku dari bisikan syaitan laknatullah... sesungguhnya hambaMu ni sangat lemah dengan godaannya... Aku hilang punca Ya Allah.. Aku buntu Ya Allah.... Aku tak berguna Ya Allah... Bantu aku untuk bangun Ya Allah... Jauh dilubuk hatiku ingin jauh dari semua laranganMu... Aku tidak mahu Kau murka padaku Ya Allah... tapi aku lemah Ya Allah.... Aku takut Ya Allah.... Aku takut pada diri aku sendiri... Bantu aku Ya Allah... Kau permudahkanlah segala urusanku Ya Allah... niat aku baik... aku ikhlas ingin membantu.. Beri aku jalan untuk aku melaksanakan niat ku ini Ya Allah... segalanya telah aku usahakan, namun tetap tidak berhasil... hanya dengan izinMu Ya Allah... InsyaAllah...

No comments:

Post a Comment