CHECK THIS OUT

Tuesday, March 8

saya dh ada Follower :)

Salam semua, suka nya I bila tgk I dah ada FOLLOWER,hikhik. Even tak ramai xpe laa, at least ada jugak org tahu akan kewujudan blog aku yg baru nk merangkak ni. Big Claps for HUSZAINI kerana menjadi Follower pertama aku,hehehehe. Thank You, Syukran, Toche2, Gracias..

tadi I check la kot kalau2 ada komen dr pembaca blog aku nih, perghh, terharu aku bila insan yg aku bercerita kt entry aku semalam, singgah blog aku & beri komen. Thanks for the support..syukew100!!

today I sgt penat, dgn muka yg tak ckup tdo, cls smpai petang.. now nk kena setelkan sikit hal, weekend ni nk balik kampung,yeyyyy!!! Actually I ada something nk share ngan korang, dgn erti kata lain, ala2 mengumpat la jgk, tp di alam maya..hahahahhaa. Alaa, bukan apa, kadang2 aku bengang dgn si F ni. Selalu sgt buat muka ketat kat aku, kalau ye pun ada problem, cover la skit. Cian kt aku, serba salah dibuatnya, dh laa aku nk kwn baik dia, consider la sikit..hukhuk. Tapi kan...Alhamdulillah, kami dah OKAY hari ni, mksud aku..dia dah okay hari tu..tu pun sbb aku buat2 x amek port sgt la dengan muka dia yg masam mencuka tu.

Kata orang, bila sesuatu yg baik berlaku, insyaAllah akan menyusul lagi lebih baik perkara yg baik berlaku. Alhamdulillah lagi sekali kerana segala kerja kami di kampus hari ni berjalan dengan lancar. We have fun!! Lagi satu petua yg hadapi hari2 yg ceria ni...bangun je pagi2, buka je mata, terus senyum..senyum lebar2. Bila kita senyum, mood yg tengah tak elok pun jadi elok..InsyaAllah.

ok guys, got to go now. See you next entry.
Love you guys!!

No comments:

Post a Comment